مرکز ساخت و پرینت سه بعدی اینوفب

راه اندازی کسب و کار پرینت سه بعدی - اینوفب

راه اندازی کسب و کار پرینت سه بعدی

مقدمه

از پرینت سه بعدی به عنوان یک دارایی ارزشمند در کسب و کار خود استفاده کنید. از ساخت نمونه اولیه تا تولید، از ابزار‌ها تا اهداف بازاریابی؛ به هر شکل، پرینت سه بعدی یک فناوری نوظهور برای ارتقاء فعالیت‌های شرکت شماست. در این مطلب به اینکه راه اندازی کسب و کار پرینت سه بعدی چه مزایایی دارد، خواهیم پرداخت. آیا نمی‌دانید که چگونه از این فناوری پیشرفته در هنگام اداره یک کسب و کار کوچک استفاده کنید؟ چگونه می‌تواند به شما در رشد شرکت و گذر از چالش‌های جدید کمک کند؟ بیایید همین حالا آن را کشف کنیم.

1.    ارزیابی کانسپت و ساخت سریع نمونه اولیه

اولین مزیت راه اندازی کسب و کار پرینت سه بعدی که به آن خواهیم پرداخت، استفاده از این فناوری برای ارزیابی کانسپت آغاز یک پروژه واقعی است؛ انتخابی واقعاً به‌صرفه و عاقلانه.

به عنوان یک بنیانگذار استارتاپ که ایده‌ی محصولی در ذهن خود دارید یا به عنوان صاحب شرکتی که قصد افزودن محصولی جدید به خط تولید خود دارد، نیاز به تولید نمونه اولیه خواهید داشت. این نمونه اولیه می‌تواند برای درک بهتر محصول یا بهبود آن و حتی برای ارائه به سرمایه‌گذاران، مورد استفاده قرار گیرد. تنوع متریال و مواد مورد استفاده در صنعت چاپ سه بعدی دست شما را باز خواهد گذاشت تا با هزینه‌ای بسیار کمتر از تولید نهایی محصول خود، آن را در دستان خود داشته باشید.

تولید افزودنی کلید توسعه‌ی محصول شما است و به‌طور قابل توجهی روند تحقیق و توسعه شما را بهبود می‌بخشد. فرآیند نمونه‌سازی را ساده‌تر می‌کند و می‌تواند توسعه‌ی محصول شما را به‌طور چشم‌گیری تسریع کند. به عنوان یک شرکت کوچک، می‎‌توانید پروژه خود را بدون اتلاف وقت و هزینه توسعه دهید.


علاقه مند به اطلاع از هزینه چاپ سه بعدی هستید» هزینه پرینت سه بعدی


2.    چاپ سه بعدی به عنوان یک مزیت رقابتی

راه اندازی کسب و کار پرینت سه بعدی اینوفب

پرینت سه بعدی یک مزیت رقابتی واقعی برای رشد کسب و کار‌ها محسوب می‌شود. بر اساس مطالعاتی که برای ارزیابی صنعت چاپ سه بعدی در سال 2019 انجام شده، 50 درصد از پاسخ دهندگان، استفاده از پرینت سه بعدی در داخل کسب و کار خود را یک مزیت رقابتی می‌دانند. در واقع بسیاری از این افراد، این فناوری نوظهور را یک نقطه‌ی قوت برای کسب و کار خود تلقی می‌کنند؛ راهی برای پیشی گرفتن از رقبای فعال در صنعت خود.

استفاده از تولید افزودنی از ابتدای کسب‌وکارتان به شما کمک می‌کند کارآمدتر باشید. همچنین یکی از مزیت های دیگر راه اندازی کسب و کار پرینت سه بعدی این است که در ساخت برند شما و در زمینه‌ی بازاریابی، به کمک‌تان می‌آید.

3.    ابزاری جدید برای تولید

سازگاری ویژه فناوری پرینت سه بعدی با ساخت نمونه اولیه، فرصتی برای کسب و کار ها فراهم کرده که روز به روز به سمت استفاده از این ابزار جدید روی آورند. در واقع، ما در آخرین مطالعه‌ی خود که مربوط به صنعت چاپ سه بعدی بود، دیدیم که 51٪ از پاسخ دهندگان ما از پرینت سه بعدی برای تولید خود استفاده می‌کنند، در حالی که سال گذشته این آمار 38% درصد بود! این روند رو به رشد، نشانه‌ای قوی از روند رو به رشد این صنعت برای ماست.

4.    کوتاه مدت، هزینه‌ی کم

استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی، توانایی دستیابی ما به نتیجه نهایی با هزینه و زمان کمتری را فراهم می‌کند، بطوریکه این فرآیند بسیار کارآمدتر از روش های سنتی مثل تزریق مدل است. برای تولید چند قطعه و بررسی آن نیازی به ساخت قالبی اختصاصی که گاهاً هزینه‌های بالایی دارد، نخواهد بود. شما می‌توانید 1، 100 یا حتی هزار قطعه از محصول مد نظر خود را با کمتر از چند کلیک ساده و با استفاده از خدمات مرکز پرینت سه بعدی تبریز اینوفب به دست آورید.

5.    ذخیره‌سازی آسان‌تر

راه اندازی کسب و کار پرینت سه بعدی اینوفب

ذخیره سازی همواره یکی از مشکلات کسب و کار های کوچک بوده است. شما نیاز به اجاره محلی برای نگه‌داری از محصولات تولید شده‌ی خود دارید که این موضوع هزینه‌هایی را به کسب و کار شما تحمیل می‌کند. اما راه حل دیگری که به عنوان مزیت راه اندازی کسب و کار پرینت سه بعدی محسوب می‌شود، وجود دارد! شما می‌توانید به لطف فناوری پرینت سه بعدی مبتنی بر تقاضا، محصولات خود را دقیقاً به تعداد مورد نیاز و در همان زمانی که لازم می‌شود تولید و به مشتری خود ارائه دهید.

چاپ سه بعدی در حال تبدیل شدن به راهی برای بازنگری در کل مفهوم سنتی مدیریت زنجیره تامین است.

6.    فرصت های جدید سفارشی‌سازی انبوه

سفارشی سازی انبوه یکی از بزرگترین مزیت‌های تولید افزودنی است. سفارشی‌سازی با روش‌های سنتی می‌تواند گران و زمان‌بر باشد. در واقع، این امر با تنظیم قالب/ماشین آلات اصلی یا با تنظیم دستی محصول شما به دست می‌آید.

با این حال، با پرینت سه بعدی، نیازی به قالب ندارید. اگر می‌خواهید محصول خود را اصلاح کنید، فقط به نرم افزار مدل سازی سه بعدی خود نیاز دارید تا فایل STL خود را تغییر دهید و سپس نسخه‌های مختلف قطعه‌ی مورد نیاز خود را چاپ کنید.

سفارشی سازی انبوه فرصت هایی را در بخش‌های مختلف مانند حوزه پزشکی ارائه می‌دهد. ابزارها را می‌توان پرینت سه بعدی کرد و با نیازهای جراح تطبیق داد و همچنین می‌توان برای بیماران پروتز، ایمپلنت را بر اساس نیاز، مسائل و مورفولوژی بیمار ساخت.


علاقه مند به سفارش چاپ سه بعدی هستید» سفارش پرینت سه بعدی


7.    کیفیت محصولات خود را توسعه دهید

به لطف مزیت های راه اندازی کسب و کار پرینت سه بعدی، می‌توانید امکانات بیشتری را در آغوش بگیرید و با خیال راحت نه تنها طرحی که به‌طور پیش‌فرض توان بر آمدن از عهده آن را دارید، بلکه طرحی که به آن فکر می‌کنید را ایجاد کنید. شما می‌توانید هر چیزی را که نیاز دارید ایجاد کنید، حتی اگر شامل هندسه‌های پیچیده باشد.

دقت ساخت افزودنی در هندسه‌های پیچیده واقعاً چشمگیر است. همچنین می‌توان طرح‌های خاص دیگری ایجاد کرد، مانند طرح‌هایی که تاثیرات را جذب می‌کنند. به عنوان مثال، به لطف اتصالات ویژه، ساختارهای اره منبت کاری اره مویی به مدل شما اجازه می‌دهد تا قدرت و مقاومت به دست آورد.

چرا باید با یک سرویس چاپ سه بعدی همکاری کنید؟

اگر از پرینت سه بعدی برای نمونه سازی استفاده می‌کنید، این فناوری می‌تواند به شما در حذف ابزارهای وقت‌گیر و کاهش هزینه‌ها کمک کند. اما شاید از خود بپرسید که چگونه با یک چاپگر سه بعدی حرفه‌ای برخورد کنید؟ امیدواریم برای چاپ قطعات خود نیازی به چاپگر سه بعدی نداشته باشید! اما در صورت نیاز می‌توانید از یک سرویس چاپ سه بعدی آنلاین مانند پرینت سه بعدی تبریز اینوفب برای چاپ اشیاء سه بعدی خود استفاده کنید.

خرید یک چاپگر سه بعدی صنعتی یک سرمایه‌گذاری بزرگ است، حتی بیشتر برای یک شرکت کوچک. استفاده از خدمات پرینت سه بعدی آنلاین این امکان را به شما می‌دهد که از بین طیف گسترده‌ای از مواد و فناوری‌های چاپ سه بعدی انتخاب کنید. از پلاستیک گرفته تا رزین و فلز؛ می‌توانید به تمام پروژه‌های خود جان بدهید.

یکی دیگر از مزایای راه اندازی کسب و کار پرینت سه بعدی و خدمات پرینت سه بعدی این است که شما کاملاً آزاد هستید که حجم زیادی یا فقط دسته‌های کوچک سفارش دهید: این به شما انعطاف‌پذیری زیادی برای مطابقت با تقاضای محصول خود می‌دهد.


مقالات پیشنهادی برای مطالعه:

پرینت سه بعدی کفش و زیره

ماکت زیره کفش


منبع: sculpteo.com

امتیاز ما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا